Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara reamintește contribuabililor că serviciul electronic Programarea online, dezvoltat de Ministerul Finanțelor şi Agenția Națională de Administrare Fiscală, le dă posibilitatea de a se programa pentru întâlnirea cu un inspector ANAF, în vederea soluționării unei problematici fiscale, dar şi pentru identificarea vizuală online în vederea aprobării înregistrării în Spațiul Privat Virtual.

Serviciul de programări online este disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la rubrica Servicii online,  poziția 5 – Programări online sau se accesează direct următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/ro_anaf_serviciionline_programari_online/. Serviciul este disponibil şi în Spațiul Privat Virtual.

În acest context, Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara a amenajat spatii dedicate primirii contribuabililor, în apropierea punctelor de acces în sediile unităților fiscale ale Administrațiilor județene ale finanțelor publice din subordine. Contribuabilii, în funcție de problematica fiscală, vor fi primiți de funcționari fiscali în funcție de domeniul selectat (declarații fiscale, evidență pe plătitor, avize și autorizații (case de marcat), executare silită, cazier fiscal, adeverințe de venit, asistență contribuabili, evitarea dublei impuneri, etc.).
           
Contribuabilii-persoane fizice care doresc să se înregistreze în Spațiul Privat Virtual fără a se deplasa la sediul organului fiscal au posibilitatea de a se programa online pentru efectuarea identificării de la distanță prin intermediul unei sesiuni video. În acest scop, în aplicația ”Programări online” de pe site-ul www.anaf.ro, se va alege serviciul Identificarea vizuală on-line (sistem video).