Direcția Generală de Investiții și Mentenanță din cadrul Primăriei Timișoara va prelua, din 15 martie 2023, documentațiile (planuri de situație, planuri de încadrare, planuri de semnalizare, situațiile de lucrări, planșe și altele) doar în format electronic (PDF ce include toate semnăturile și ștampilele necesare) și în format electronic editabil (stereo 70). Documentele vor fi trimise la adresa de e-mail: primariatm@primariatm.ro în atenția Directiei/Serviciului/Biroului din cadrul Direcției Generale de Investiții și Mentenanță sau preluate la camera 12 cu ajutorul unui dispozitiv USB. Excepții sunt cazurile în care legislația prevede ca anumite documente să fie preluate în format fizic.
Pentru trecerea la dezvoltarea unor noi servicii online, PMT are deja în derulare un proiect, în valoare de patru milioane de lei din fonduri europene nerambursabile, de realizare a unui portal unic de interacțiune a cetățenilor și firmelor cu administrația, precum și pentru digitalizarea arhivelor instituției.