Primăria Municipiului Timișoara va organiza o dezbatere publică privind Studiul de fundamentare privind înființarea serviciului public pentru administrarea, întreținerea și exploatarea parcărilor din Municipiul Timișoara, precum și stabilirea formei de administrare a gestiunii serviciului, în vederea înființării serviciului public prin hotărâre a consiliul local, conform prevederilor art. 9 alin. 2 din O.G. nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice  de administrare a domeniului public și privat de interes local.

Dezbaterea va avea loc în Sala de Consiliu a Municipiului Timișoara, bd. C. D. Loga nr. 1, în data de vineri, 01.10.2021, ora 16:00.

Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la documentul supus dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Cabinetului Viceprimar Ruben Lațcău sau în format electronic la adresa cabinet.viceprimar1@primariatm.ro până în data de 29.09.2021 ora 12:00.