Ca în fiecare an, în apropierea zilei de 6 decembrie, cei interesaţi de activităţi comerciale ocazionale (beţe de Sfântul Nicolae, felicitări, vâsc, miniaturi reprezentative) trebuie să depună o solicitare în vederea obţinerii avizului de comercializare. Cererile se pot înregistra la sediul Primăriei Municipiului Timișoara (PMT), camera 12, ghișeele 8 și 9, în perioada 21-25.11.2022. Actele necesare obținerii avizului sunt următoarele: cerere tip obținută de la ghișeul 8 sau 9 (camera 12); copie a buletinului de identitate/cărții de identitate sau copie act firmă (copie Certificat Unic de Înregistrare). Comercializarea beţelor de Sfântul Nicolae, felicitărilor, vâscului şi a miniaturilor reprezentative se va face în perioada 02 – 06.12.2022, în diferite zone din municipiu.

Achitarea taxei de autorizare (69 lei), a imprimatului (6 lei) și a taxei de ocupare a domeniului public (2 lei/mp/zi, 3 lei/mp/zi – zona centrală – Ceas floral, str. Mărășești, Parcul Copiilor) se va face în momentul înregistrării cererilor (după emiterea notei de plată de la ghişeul 8 sau 9), fără posibilitatea de restituire a acestora. Se acordă o singură locaţie pentru fiecare solicitant, pe o suprafaţă de 2 mp, cu respectarea normelor de protecție sanitară.

Reamintim că operatorii economici au obligaţia de a deţine la locul de vânzare, Avizul pentru desfăşurarea comerţului stradal, eliberat de Compartimentul Autorizare Activități Comerciale și Publicitate, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menţionate în aviz, transmite Serviciul Comunicare din cadrul PMT.