Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări (UNSICAR) a lansat, miercuri, 29 septembrie, un call center disponibil la numărul 0733.660.055 (număr cu tarif normal) și platforma online www.ghidcityinsurance.ro pentru sprijinirea clienților cu polițe încheiate la City Insurance, companie a cărei autorizaţie de funcţionare a fost retrasă de către Consiliului Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF) pe fondul nerespectării de către asigurător a indicatorilor de solvabilitate și lichiditate. 

Membrii UNSICAR vin astfel în întâmpinarea clienţilor cu poliţe încheiate la City Insurance şi a păgubiţilor acestei companii cu două canale de comunicare care furnizează 24 de ore din 24 răspunsuri documentate privind diferitele situații în care clienții se pot afla. Call-center-ul poate fi accesat de orice client asigurat la City Insurance sau păgubit care ar urma să își recupereze prejudiciile în baza unei polițe de Asigurare emise de această companie de asigurări, indiferent dacă persoana respectivă este client al unui broker membru UNSICAR sau nu.