Aquatim și-a extins aria de operare din 1 noiembrie 2022, dată la care a preluat gestiunea serviciilor de apă și canalizare din Giroc. Din totalul celor 5740 de clienți, echipele Aquatim au realizat 3100 de recepții, dintre care contracte semnate efectiv 2150. Clienții care n-au putut fi găsiți la domiciliu au fost notificați, conform procedurilor.
Pentru a veni în sprijinul lor, de luni, 21 noiembrie, și până la finalizarea acțiunii de preluare, Aquatim a deschis un birou în locația Giroceana, fostul Birou Contracte, strada Semenic, nr. 54. Cetățenii au posibilitatea să depună, aici, documentele solicitate și să semneze contractul de furnizare. Rămâne valabilă și varianta prezentării la sediul din Timișoara, str. Enric Baader nr. 11, Parter (Front Office), de luni până vineri între orele 08:00 – 15:00, în vederea semnării contractului, mai transmite societatea.